19.2.2022

Reserviläinen ei luovuta! (paitsi verta)

Valtakunnallinen reserviläisten verenluovutuskampanja toteutetaan 1.3.-31.5.2022. Kampanjan haastajana toimii Helsingin Seudun Reserviläispiiri ja Helsingin Reserviupseeripiiri. Reserviläisliitto on mukana valtakunnallisessa haastekampanjassa ja kannustaa kaikkia piirejään ottamaan osaa tähän tärkeää haasteeseen. Kampanjan virallisena suojelijana toimii puolustusministeri Antti Kaikkonen. Reserviläisliitto tukee kannustepalkkiolla eniten verta luovuttaneita yhdistyksiään.

Ohjeet yhdistyksille

Yhdistyksen sihteeri ja/tai tiedottaja toimii yhdistyksen VeriRyhmänjohtajana.

VeriRyhmänjohtaja perustaa 21.2.2022 mennessä yhdistyksen nimellä VeriRyhmän SPR Veripalvelun kotisivuilla täyttämällä liittymislomakkeen: www.veripalvelu.fi/verenluovutus/yhteisot/ryhmat

Tämän jälkeen yhdistyksen jäsenet voivat käydä 1.3.-31.5.2022 luovuttamassa verta tästä linkistä avautuvien ohjeiden mukaisesti.